Túlvagyunk egy felejthetetlen kiránduláson. Róttuk a föld és kőutakat, 10 centi széles folyókon küzdöttük át magunkat, megbirkóztunk a természet pár elemével (a többi szabadnapon volt), és a végső csapásokkal, a kínzó faviccekkel. Eleinte úgy volt, hogy kedden megyünk, de végül győzött az igazság és maradt a péntek, ami szerintünk ideális volt egy kiránduláshoz. Szerintem mindenki jól érezte magát és nem bánná senki, ha meg kéne ismételni. Mikor hazaértünk páran úgy gondoltuk, hogy felejthetetlen volt...Persze ezt gondoltam én az első szülinapomról, de már rég kiesett, így jött az ötlet, hogy emlékeinket és élményeinket az interneten tároljuk. Megszületett a honlap! Igyekszünk ezen túl a lehető legtöbb emlékezetes pillanatot dokumentálni az oldalon, tehát igyekezzünk, hogy legyen mit! Ezzel fejezném be az első bejegyzést!

Peti voltam/leszek/vagyok ;)

Plusz megjegyzés: Képek hamarosan lesznek!

A bejegyzés trackback címe:

https://10aoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr491179507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tüzi 2009.06.18. 12:38:30

Sziasztok!
Szuper volt, de tényleg! :) Személy szerint, én nagyon jól éreztem magam Veletek, de már kéne egy újabb program. :P
Ennek az oldalnak a létrehozása is tuti ötlet volt, bár ez még csak a kezdet.
Kellemes nyarat mindenkinek, és élvezzétek a szabadságot.. már aki.
puszi

petimanus 2009.06.19. 13:42:55

Zsír volt és zsír lesz a következő! LEGYEN KÖVETKEZŐ!

Ronhuan 2009.08.31. 13:03:45

Remélem megengedik, hogy veletek menjek a következő kiránduláson, faszomnak sincs kedve azzal a sok ....... menni, Igen Ronhuan csak ezt engedte:D:S
süti beállítások módosítása